sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Elämä ei ole hassumpaa :)

Nyt tuli vaan kauhee tarve tulla selittämään tänne jotain liityen elämään. Oon illan nyt keskustellu henkevästi ja vähemmän henkevästi siitä että onks elämä nyt nii mahtavaa että huhhuh. Mun elämäkin on kuulemma pelkkää ruusuilla tanssimista ja bileitä.

Joka tapauksessa vahvasti sitä mieltä, että me kaikki voidaan vaikuttaa siihen millast meiän elämistä tulee omilla teoilla ja omalla asenteella. Joo kaikkeen ei pysty ite vaikuttaa mut niihin vastoinkäymisiinki pystyy suhtautuu monella tavalla. Niist voi oppii ja jatkaa elämää taas astetta fiksumpana tai niit voi jäädä suree ja pohtimaan, että miks just mulle tapahtuu aina jotain paskaa.

Loppujen lopuks meistä kukaan ei oo täällä kauheen pitkään, joten miks tätä aikaa pitäs tuhlata johonki ikävään, kuten sen suremiseen että kun kaikilla muilla on niin ihanaa ja mahtavaa jne. Pitää vaa pohtii että mitä kivaa sitä elämäänsä voi saada. Ei sen tarvii olla ees mitään konkreettista se voi olla ihan vaan päätös siitä et hei mitä jos ees kokeilisin sellasta et ajattelisin positiivisempii juttui ja koittasin ettii asioista sen positiivisemman puolen.

Jokanen päivä voi siis olla se viimeinen täällä maan päällä kaikkien näiden ihanien ihmisten seurassa. Joten siitä on otettava kaikki irti. "Elä jokainen päivä niin kuin se olisi viimeisesi" on ehkä kulunut mut musta ihan hyvä lausahdus. Toki totakin voi tulkita monella tapaa ja joku sen vois tulkita siten että koko ajan täytyis olla menossa ja tehä kaikkee, mut eihän se välttämättä niin mene. Joskus on vaan hyvä pysähtyy ja olla ja ihmetellä että mitä kaikkee maailmalla on just mulle tarjota.

Ja siihen väitteeseen että tää elämä olis mun osalta pelkkää ruusuilla tanssimista nii voisin sanoo että voihan se siltä vaikuttaa mut totuus on et ei munkaan elämä aina mee niiku halusin mut kuten sanottu kaikkee en voi ite määrää mut pystyn mä vaikuttamaan siihen siten et koitan ettii ne hyvät puolet asioista. Myönnän et saatan olla hyvä siin et saan kaiken näyttämään helpolta ja kivalta mut kukaan ei tiedäkään mitä kaikkee mun pään sisällä välillä pyörii siel on välillä tosi piikikkäitä ruusuja.

Tähän loppuun viel voisin kopsata ton kauniin keskustelun lopun tosta tän päiväsestä keskustelustani. Ihan vaa omaa osaani. Aiemmin tossa on siis ollu just puhetta siitä kuinka elämä on kaikilla niin ihanaa, juhlaa toisensa perään.

"mä oon vaan päättäny et elämä on liian lyhyt murehtimiseen ja muuhun masentavaan
 ja toiminu sit siten et mun elämä voi vaikuttaa tosi ruususelta mut kyllä näissäkin ruusuissa on piikkejä jotka pistelee ikävästi
 ja mul on käyny onni sen suhteen et oon tutustunu jo aikasessa vaiheessa elämää ihmisiin jotka on edellee yksii mun elämän tärkeimmistä ihmisistä ja joiden seurasta mä nautin ja siin on turvallista olla oli se tekeminen sit ihan vaan sohval makoiluu tai sit Hunkseiluu"


Tällasta tänää. Kiitos ja näkemisiin. En tiiä mistä toi kaikki teksti pursus ja siellä voi olla kirjotusvirheitä ja muuta mukavaa mutta ei se aina oo nii justiinsa avauduinpa silti. :) sinisiä ajatuksia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti