tiistai 16. kesäkuuta 2009

Ma tahtooo jo elokuun

Miks tää kesä etenee näin perkeleen hitaaaaasti. Mä haluun elokuun tänne ja heti. Sillon olis katsokaas jotain mielekästä tekemistä tässä tylsässä maailmassa. Sillon nimittäin alkaa Bluesilla harkkapelit. Kaikki siis 19.8. Barona Areenalle, jossa vastassa on AIK från Swerige. Otteluhan alkaa 19.30. Maksuista ei niiiin mitään havaintoa, mutta ei se oo nii justiinsa. Ainaki jos sattuu omistamaan kausikortin, tuon maailman ihanimman aarteen.

Voisin muuten lisäillä galtsuun pikku hiljaa noit MTR kuvii, niit tosin pitää pienentää, mut ei se mitää. Sit kaikki voi katella miten edustava oon siin mun ja peten yhteiskuvassa. Ja sit voisin laittaa niit muitaki kuvii sinne.

Mäpä tulin eilen laivalta. Siel oli kivaa. Ostin Tallinnast laatikollisen juomaaaa... ihan batterya vaan, tosin kelasin et olisinhan mä voinu ostaa sidukkaaki, mut totesin et ei mul oo varaa molempiiin laatikoihin ja sit ostin vaan batteryn :)) Sit ostin laivalta namui. Ostettiin me mulle huppariki Tallinnan puolelta

Daudau meiän sohvast vietiin tänää pala pois. Se meni korjaamolle. Hehe. Ja mä haluuuun jenkkeihin mielellään vaikka nyt. Tääl Suomessa on nyt kovin tylsää ja ankeeta. Täytyy vaan odotella viel vuos nii sit sinne pääsen. Seuralaisesta on kyllä pieni epävarmuus ilmassa.. Onko hänellä varaa tulla ? Oon ihan pulassa jos se on liian varaton. Sit mun täytyy miettii uudelleen kenet otan sinne mukaani. Tärkeintähän on vaan päästä sinne. Haluun shoppaa ja siel on halvempaa ku meillä täällä pohjolassa.

5 kommenttia:

  1. Sidukkaa!!! <3<3<3<3<3<3<3 Lime-mansikka täl hetkel parasta.

    VastaaPoista
  2. Ootte kohta niin teinipissisjuoppoja kumpainenki ;) Siis sie ja Iskuli

    VastaaPoista
  3. perkele mitään pissiksiä olla saatana... se vaan sattuu olemaan hyvää

    VastaaPoista