maanantai 1. kesäkuuta 2009

Jännä päivä.

Okei päivä alko suhteellisen normisti. Menin pankkiin, koska olin varannu ajan et mun pankkiasiat voidaan laittaa kondikseen ja ajantasalle jne.. sain pankilt synttärilahjaks 2 leffa lippuu.

Noh koska tapiolassa jo olin päätin sitten mennä sokokselle kattomaan josko löytäsin jotain kivaa. Tuloksena oli, että ostin uuden uikkarin ja kaks t-paitaa.

Noh sitten oon vaan löllötelly kotona ja kävin tos vähän ulkoilemassa, nyt kun sää vielä suosii. Mutta kaikki muuttui, kun tulin kotiin... Menin ihan normisti tarkistelemaan sähköposteja. Aattelin kyl ettei siel varmaa oo mitään muuta ku roskapostii, vaan mitäpä vielä siltä löyty tällanen:
"Hei,

olet osallistunut Hesburgerin ja Myötätuulirockin järjestämään kilpailuun, jossa oli palkintona Myötätuulirock-festivaalin liput perjantaille, 12.6.2009 sekä Pete Parkkosen fanitapaaminen. Onneksi olkoon, olet voittanut liput itsellesi ja yhdelle ystävällesi!

Merkitsethän päivän jo kalenteriisi! Palkintopaketti sisältää perjantain festarilippujen lisäksi myös kuljetuksen Helsingin Kampista festarialueelle, Hesburger-lahjakortit ateriointia varten sekä tapaamisen Pete Parkkosen kanssa tapahtumapaikalla.

Lämpimät onnittelut voiton johdosta – lähetän sinulle lähipäivinä tarkemmat tiedot tapahtuman järjestelyistä (aikatauluista yms.) arvonnan yhteydessä ilmoittamaasi kotiosoitteeseen."

Sit vaan tuijottelin tota sillain et ei vittu, ei saatana, voi jumalauta, ei vittu voi olla todellista. Sit hajosin urakalla ja mietin et kelle haluun kertoo ekana ja kuka onnekas tulee mun seuraks tonne. Kirjotin tekstarin valmiiks ja sit pohdin et lähetänkö sen satulle vai ellulle.. Päädyin Satuun, sori ellu. Noh sitten tuli puhelu satulta ja se oli kans ihan et:" et vittu oo tosissas" ja sit molemmat vaa hekotettiin ja mietitiin et voi juma mitä me voidaan petelle sanoo :D Noh ehkä me keksitään jotain.

Nää mun kilpailujen voittamiset on aina yhtä jännii.. Viimeeks ku oon voittanu jotain nii se oli 2 lippuu Antti Tuiskun keikalle ja nyt sit Pete Parkkosen tapaaminen. Voi herran jestas sanon

Noni oon edelleen ihan sekasin, joten siks voi olla aika sekavaa luettavaa. Pahoittelen kovasti. Yrittäkää ymmärtää. Oli kuitenkin pakko tulla tänne kertomaan tääki. Moikka.

2 kommenttia: