tiistai 4. toukokuuta 2010

Vappu 2010

Nyt on vappu takana ja muut bileet edessä. Ennen niitä on hyvä hieman muistella vappua.

Mehän alotettiin vapun vietto jo vappuaattona Pallomeribileissä. Mentiin sinne ensin Iskulin kanssa ja juopoteltiin hetki kahestaan ennen ku muut sankarit saapu paikalle. Nää muut oli Ellu, Sussu, Iitu ja Lintu. Melkein heti kun noi oli saapunu päädyttiin jorailee sinne pallomereen ja siellä se ilta ja osin yökin meni ihan kivasti :))

Vappu jatkui sitten vappupäivänä Dillossa karaokella ja sillä että kytättiin Ellun kanssa josko ihku baarimikkomme saapuis töihin. Lauleltiin muistaakseni Bäkkäreiltä I want it that way ja Quit playing games with my heart ja sit Kaija Koolta Tinakenkätyttö. Ja joku on saattanut jo huotamakin, että mä vähän jo päivittelin meninkii sillon lauantaina, mutta kerrataan nyt vielä. Eli me siis juopoteltiin siinä ihan rauhassa, ainakin siis suurinosa meistä teki sen rauhassa, mutta joka porukassa pitää olla se joka ei ihan tajuu rajojaan. Meillä se oli Sussu, joka kittas siinä ajassa missä esim minä vetäsin 3 sidukkaa nii 2 sidukkaa, 2 mariannee ja cosmon ja oikeestaan se veti noi nopeemmin ku mä mun juomat vaik alotin aikasemmin. Ja siinä sitä taas oltiin :D oli tavallaan aika huvittavaa kuunnella kuinka me muut oltiin enemmän kännissä ku se, mut taas toisaalta se oli myös aika ärsyttävää se jankkaaminen, mut näin käy joskus. Anyway, ei se meiän baarimikkomme sit tullu töihin, mut kyl se siel jostain syystä ainaki käväs joten me ainaki nähtiin se <3

Joop, mun vappu jatku sit viel sunnuntaina, ku menin jonottamaan Stockalle Adam Lambertin nimmarii. Sinne oli tarkotus lähtee med Ellu, mutta en sitten lähtenykään ku ei sitä huvittanu. Oli siinä muitakin syitä kuulemma mut ne kuulosti kuulemma selittelylt.. pakko kai se on myöntää etten ihan ymmärtäny et miten sitä ei huvittanu lähtee tai siis se oli ihan innoissaan ku kuuli et Adam on tulos stockalle. Mut ehkä tää selvii mulle joskus. Tai ainaki joku niist muista syistä.

No menin sit tonne Iskun ja sen porukoiden kanssa ja oltiin siel joskus yhen maissa ja siel oli jo sillon ihan törkeesti porukkaa. Kyseltiin sit henkilökunnalta et missähän se jononpää oikein on ja samal kans et onks nää ihmiset tullu jo heti 12 sinne. No saatiin kuulla et porukat oli tullu sinne jo yhelt toist, eli ennen ku kauppa ees avattiin nii ne venas jo siel ulkona. Hulluja sanon minä. Noh me mentiin sit sinne jonon hännille kivasti ja venailtiin siel ensin 16 et se nimmareiden jako alkais ja oltiin meilkein varmoi ettei me niit saada, mut ei silti lähetty menee siit vaan ooteltiin kiltisti. Siinä jonottamisen ohella haettiin iskun kaa ruokaa ku jonna ja marjo piti paikkaa ja ne kävi välil röökil ku me pidettiin paikkaa.  Jonottajii siel oli Iltalehden arvioiden mukaan joku 2000-3000.

Sit ku niitä nimmareita alettiin viimein jakaa meiän käsitys siitä ettei me saatas niit vahvistu ja epätoivo alko tulla. Mut me päätettiin kattoo korttimme loppuun asti ja se kannatti, koska vähän ennen viittä me päästiin nii lähelle jo sitä kohtaa missä Adam oli, et oltiin varmoi et saadaan ne. Siel soi tilanteeseen sopivasti myös Time for miracles biisi sen levylt. Oli aika huikee fiilis. Mut hienompi fiilis oli sit kyl sillon ku sai kavuta ne pienet portaat ylös sinne pöydän lähelle. Oli aika sulonen ilmestys tämä Adam Lambert. Se hymy. Nam. Joo ja sit pääsin siihen saamaan nimmarii nii se sano mulle "hi" ja mä sanoin sit vaa et "hi" ja sit "thanks" oli aika lyhyt keskustelu. :D Oli kyl kaiken sen jonottamisen arvosta toi homma. Tekisin uudestaan. Se on vihjaillu, että se saattais tulla syksyl Suomeen takas. Voin kertoo et oon kyl menos sinne sit, eli jonku tarttee tulla sit mun kaa, ku en haluu mennä yksin.


Siinä se nyt on. Mun uusin aarteeni. Paljastan tässä nyt et se pääs mun viralliselle Blues-hyllylle, eli aika hyvään paikkaan. Sinne ei yleensä pääse muut ku Blues jutut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti