torstai 17. kesäkuuta 2010

Hei vain taas te pienet karvakuononi, jotka tätä juuri nyt luette. Tulinpa taas kirjottelemaan vaikka ei mulla mitään asiaa kai ole. Vähän päivittelen uusia tapahtumia.
Heitinpä eilen talviturkin pois Oittaalla :D oli aika ratkiriemukasta puuhaa. Heiteltiin siis porukalla frisbeetä vedessä. Ja päädyttiin kävelee pois oittaalta, koska missattiin bussi ja seuraava olis tullu tasan tunnin päästä. Kiitos Iskun kännylle ja musiikille siitä että matka sujui kuin tanssi :D vähän ehkä laahustaen, mutta silti.

Tänään sitten kävin tarjastuttamassa näön ihan vaan siks että jossan välissä ennen autokoulu systeemei sekin oli tehtävä. Sieltä mukava optikkotäti sitten kerto että lasit olis fiksuu hankkii, joten valitsin sitten sellasetki siinä samalla vaivalla.

Joo ja kun Entressessä jo olin nii uusin mun kalenterin ja ostin kivan mustan mis on panda siin kannes. Se ei näy ehkä kovin pitälle siitä, ku se on mustalla tehty mustalle pohjalle, mut se on siin silti. Ja sit laitoin mycket juttui jo sinne et mitä tulee tapahtumaa.

Joo mitäs vielä. Mä haluun hei lintsille ja särkkikseen. Tai ainaki Särkänniemee, ku en oo käyny siel piiitkiin aikoihin. Ja Puuhamaas olis kans kiva käydä.

Kattelin tossa ajan tappamiseks kivoi vukrakämppii ja löysin kolme kivaa. Enää tartten kämppiksen, koska noi on kaikki kolmioit. Ja muutenki en mä haluu ihan yksin muuttaa vältsisti mihinkää. Ois se kivempi asuu jonku kans, joka jakais kivasti kulut :D So kuka tulee mun kämppikseks ? For real.

1.
2.

3.


Ja tähän kivasti loppuun vielä kuva sussun jääkaapista, kun sen tupareita vietettiin sunnuntaina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti