tiistai 3. elokuuta 2010

Jippijee

Koska tost edellisestä tuli nii pitkä ja negatiivinen nii aattelin tehä täst tällasen positiivisemman. Eli täst tulee tosi lyhyt :D

Ensinäki oon onnellinen tällä hetkellä siit et mul on ihanii doku kavereit, joiden kans en muista angstaa. Eli kuten kahesta blogista ootte voinu jo lukee nii oltiin tosiaan Dillon NAMI NAMI Ämpäribileis ja hauskaa oli. Asterixist tuli yks mun suosikki drinksu. Tänks tytöilleni siit seurasta jossa ei voi vaan angstailla.

Ja sit oon kans jätteglad vaikka olinki aika shokissa aamul ku posti tuli. Eli siis sain postii HUNKSeilt. Tilasin niilt joskus vajaa kaks kuukautta sit VIP-liput yhelle niiden keikalle. Oltiin jo ihan varmoi ettei niitä tuu :)) mut tuli ne. Nyt HUNKSittelijat muistakaa hengittää eli noi liput sisältää: ilmasen sisäänpääsyn jonon ohi, oman pöydän, pullon kuoharii, jokaselle juliste ja valokuva HUNKSien kans ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä yks HUNKS-ryhmän jäsenist on meiän oma VIP-isäntä!!! Se ottaa meiäät vastaan siel paikas, saattaa meiät pöytään ja tarkistaa aina välil et meil on kaikki hyvin. Muistakaa taas nyt sit hengittää.

Ellu ja Isku tää kohta koskee nyt erityisesti teitä kahta, ei sillä ettei noi aikasemmat olis, teiän on pakko olla mun kans sillon 22.10. klo 17-> koska se meiän HUNKS-mies soittaa mulle ennen ku mennään sinne ja sit mä varmaa kuolen sen puhelun aikana joten teiän on pakko olla siin paikal pelastamas mua ku jäädyn :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti