torstai 28. toukokuuta 2009

Valtakunnassa edelleen kaikki hyvin

Mistäköhän sitä kertois ensimmäisenä :D Ei mulla kyllä tänään paljon sanottavaa ole, mutta tuli nyt vaan sellanen fiilis, että tekee mieli kirjottaa taas tänne jotain kivaa.
Mä oon tänään ollu ahkera tyttönen ja siivonnu mun huoneen. Edellisest siivouksest meniki jo about kuukaus, hupsii. No tekevälle sattuu. Nyt oli kuitenki pakko siivota, ku sunnuntaina tulee vieraita koska ne nyt välttämättä meille haluu tunkee juhlimaan mun synttäreitä, jotka on siis lauantaina, jollon on muuta suunnitelmaa nii ne ei voi tulla sillon.

Koulukin alkaa sitten tältä vuodelta olla ohi. Huomenna pitäis hakee kokeet takasin, se jos mikä on ikävää hommaa, ja sitten on enää lauantaina kirkkokevätjuhla yhtdistelmä ja todistusten nouto. Sitten todistusten jälkee mennäänki sitten jätskille entresseen, ja monikko muoto siks että mukaan tulee ellu, isku ja sussu näin itteni lisäks tietty. Isipappanen on luvannu maksaa kaikkien jädet :p Eli otetaan siis jotain kallista. Ja sitten jätskien jälkeen jos noi mun toverit jaksaa viel hengailla jossain nii olishan se ihan kivaa hengailla. Tää olit sit vinkki teille et me tullaan hengailee :D Sit jossain vaihees iltaa olis tarkotus mennä kotiväen kanssa Planzaan syömään jotain kivaa.

Huomenna tulee muuten jännä pelastajat jakso. Siel on tuttui. Heh. Ei siitä ehkä sen enempää nyt, muuta kun että jännäks käy et mitä kaikkee siin näytetään. Joo ja en oo ees pääosassa siin. Mut nyt kun tähän tv-ohjelmiin pääsin nii katoin äsken salkkarit ja siinäki alkaa käymään mielenkiintosiks noi juonikuviot. Eero rakens just ruumisarkun. Kukahan sinne joutuu... Vois mun puolest mennä ihan ite sinne, se on aika ärsyttävä toveri. Mutta mutta ei mulla nyt muuta tällä kertaa. Tässä odottelen, että joku tulis koneelle nii olis juttu seuraa.

Moikka. Olkaa kiltisti.

1 kommentti:

  1. mitä, onko pelastajis tuttui?! HEI daa totta kai mä ainakin tuun teille jos siel kerran ilmasta hyvää on... vai onko?

    VastaaPoista