sunnuntai 26. joulukuuta 2010

Jouluja vaan taas

Nyt on jjoulusta melkein päästy yli, joten on aika perinteisen joululahja postauksen.

 Sain siis kotiväeltä:
- Simpsonit sarjakuvakirjan
- sukkia
- Akkarin
- Omareita ja Geishaa
- Toy Story 3 -Blueray:n
- uuden telkkarin, joka toimii myös koneen näyttönä
- tollasen mini kolmijalan kameralle, nyt voidaan tehä entistä mahtavempii videoit meiän seikkailuist ku ei tarvii pitää kameraa kädes ja käsi ei väsy.

     
Tää unohtu tost ekast kuvast, joten jouduin laittaa tän erikseen











Sain kaiken mitä olin toivonutkin, eli ton toy storyn :D, joten oon hyvin tyytyväinen tän joulunsaldoon.
Noihin kuviin ei päässy kavereiden lahjat mut sain täytettä baarikaappiin, sinkkuelämää-leffan, CSI: Miamin 6. kauden, konjakkilasei jois on karkkii ja sit tommosen ylisöpön pannan jos on rusetti. Ja sit sain viel yheltä tutulta uuden palan tähän nomination koruun.
Tällanen kiva tähti-pala löytyi myös paketista
Että tällasia joululahjoja mulla, millasias teillä :)

ps. tähän loppukevennys osioon kerron mun viime yöisen mainion unen. Se oli outo,
Eli olin siis Iskun ja Ellun kanssa jossain messukeskuksen tapasessa paikassa, se ei kuitenkaa ollu messukeskus. Yllättäen oltiin siel HUNKSien takii ja nähtiinki Matias heti ku mentii sinne paikkaan sisään. Vastoin meiän tapoi ei oltu ekojen sisäänmenijöiden joukos. Mut mentiin sit kahvioon syömään ja suunnittelee strategioita. Onnistuttiin löytää kahvion viiminen tyhjä pöytä ja vallattiin sit se. Se oli sellanen loossi tyylinen ratkasu. Asetuttiin silleen et mä olin toisel puolen pöytää ja noi toiselle puolen. Siinä sit vedettiin piirakoita naamariin ku yhtäkkii joku tutun kuulonen ääni kysyy et oisko siin meiän pöydäs vapaata paikaa. Katottiin sit kuka kehtaa häiriköidä meitä ja vastattiin totta kai et joo voi siihen istuu. Matiashan se siihen tupsahti jostan, silleki oli tullu nälkä, en tiiä miks se ei syöny jossain muiden jätkien kans mut ei se mitää. Sit oltii silleen vähän häh olosii siin, mut se vaa alko kyselee kaikkee et miten menee jne ja juttelemaan ku oltas pidemmän aikaaki tunnettu. No siinä sit syötiin ja juteltiin niitä näitä kunnes sen piti lähtee ja meki todettiin et me lähetään ottaa eturivin paikkoi :D sit mentii tosiaan eturiviin ja oltiin ihan jeejee, kunnes se show alko. Syystä x ne ei esiintynykää sit siin lavalla vaa kerrosta alempana, mut sinne ei saanu mennä vaa meiän kaikkien piti kattoo sielt ylhäält käsin tota juttuu. Ja sit meit häiritsi viel random tappajalokit jotka yritti nokkii meit.
Ja sit mä heräsin :D

1 kommentti: