maanantai 8. helmikuuta 2010

"you keep me drownin' in your love"

Nyt on taas rakkaat lapset panostuksen aika. Päätin äsken, että teen joskus noi teiän haasteblogit, mut en nyt koska en jaksa ottaa kameraa esiin. Sen sijaan tulin kertoo, että mullapa on melkein vapaa viikko menossa. Vaan perjantaina pitää vaivautuu kouluun vähintää kolmeks tunniks, koska olis sellanen pikkujuttu kun äikän tekstitaidon yo-koe. Eli ihan pikku aamupuhde siihen vaan.

Alotin oikeestaan jo eilen kunnol vapaan viettämisen ja vietin varsin hulvattoman illan med henkilö X. Se jopa varmaan tunnistaa itsensä :D, mutta ei siitä sen enempää ellei X itse kirjota.


Mutta tänään siis jatkoin lomailua ja vietin kivasti about puol tuntii entises koulus med Isku & Ellu. En kyl tajuu miks sinne mentii, mut mentii kuitenki se oli taas sellanen päähänpisto.Sen jälkee käytii Ellun kans Kulinaaris vähän alennusmyynneis löydettii kaikkee jännää. Sit oonki lähinnä dataillu ja pohtinu mitä sitä tekis. Päätin siivota jo osittain huonettaki tässä jatkan sit vaik huomenna. Huomasin myös tänään jännän päivän syyskuus <3 ah can't wait.

Huomenna olis tarkotus käydä myös Sellossa tai Omenassa, varmaa kyllä sellossa ja ettii valkosta T-paitaa sitä koulun sählysysteemii varten ja kattoo jos jotain muuta tarttus mukaan, kuten esim joku kiva peli tolle ps2:selle kun se nyt toimii. :) Ja toki huomenna tulee illalla peli joka pitää ehdottomasti kuunnella, kyseessähän on siis hifk-Blues. Ja kerrottakoon myös sellainen ikävä totuus ettei Blues oo voittanu hifkii sitten toissa vuoden pleijareita, että näistä lähtökohdista peliin. Eväät on suunnilleen hankittu juomapuolta pitää vähän hioo kyllä, mutta muuten.

Mulla ei kyllä oo keskiviikon ja torstain ohjelmista vielä mitään havaintoo, mutta ehkä joku ehottaa mulle jotain ? Mä muuten tajusin myös, että mun piti laittaa tohon mun viime kertaseen Blues-blogiin mun koneen taustakuva, mut se unohtu joten mä korjaan asian nyt tässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti