sunnuntai 3. tammikuuta 2010

Hunksit jälleen <3

Joop. Tulin nyt sit taas tänne kivasti kirjottelee ihan pikasesti vaan. Ei mitää romaanii täl kertaa.

Meilläpä oli kivat uuden vuoden partyt. Singstaria ja vähän GHta, mut se ei oiken pelittäny kunnol ;(. Juomia ja ruokiaki oli ihan kivasti. Seura oli hyvää ja meininki suurimmalta osalta mahtavaa. Voitin melkein aina Singstaris kaikki. Ellu voitti kerran. Käytiin pamauttelee rakettei ja hihiteltiin runsaasti ja sit väsähettiin. Ja sit Ellu "joutu" jäämään meille yöks ku sen äiti oli sitä mieltä ettei se saa kävellä nii myöhään kotii tai jotain vastaavaa. Anyway mentii nukkuu joskus kahen kolmen välis herättii eka kuuden aikaa ja sit yhelt. Hupsii. Että sellanen vuoden vaihde tällä kertaa. Kiitosta vaan kaikille.

Eilen oli Hunksit Kannussa. Voin kertoo et oli taas jotain mahtavinta olla kattelemas niit. Ilta alko mukavasti 21.10 tapaamisella Iskun ja Ellun kans. Siitä sitten sisälle ja tiskille. Itsehän otin ihan limukkaa, mutta nää mun toverit alotti dokaamisen ihan heti ottamalla Breezerit. Noh siinä sitten illan aikana tuli juotua siideriä ja breezeriä. Ihan kiltisti oltiin kuitenkin. Joo ja mä melkein tykkään ku iskä yrittää nolaa mut. Se tuli nyt siihen tiskille ku olin breezeriä ostelemassa mainostamaan, että "Tää on mun pikkutyttö" ja yritti samal sekottaa mun hiukset.

Hunks-Niko sano meille "sori" ahh. *tähän sellanen hieno ilme, jonka isku ja ellu tietää*. Se siis asenteli kaikkii systeemei siel ja tuli siihen meiän eteen heiluu ja sano ton. Ihkuu.
Noh sitten yhen aikaan oli illan toinen kohokohta, kolmas oli sitten vasta neljältä lätkämatsi mutta ei siitä sen enempää, Hunksit siis tuli esiintymään. Oli ihan jees näköstä porukkaa ei siin mitää. Jossan välissä Niko sitten tuli selittämään kaikkee niiden kalenterist yms ja sit se heitti kalenterin yleisöön ja Ellu sai sen. Oon ylpee Elluttimesta. Oon kouluttanu siit ihan hyvän tyttösen <3 Esitys oli siis ihana ja sen kruunas iiiiiihana biisi. Bäkkäreiden Drowning on vaan niiiiiiiin ihku että olin ihan myyty.

Kiitos Ellulle, Iskulle ja Hunkseille mahtavasta illasta. Joskus taas uudestaan, eiköstä vaan <3 laivalle kiiiitos :)

Ainii voinhan mä tietty kertoo et suomi hävis ton edellä mainitun pelin 6-2 usalle. Moro. Nyt kattomaan CSI Miamii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti