keskiviikko 27. toukokuuta 2009

Valtakunnassa kaikki hyvin

Voi lapsoset siitä on aikaa kun tänne viimeeks on tullu kirjoteltuu. Mutta nytpä ajattelin senkin tehä. Olinpaikka on tällä hetkellä koulun kone. Ai että miksikö ? No siksi, että mulla olis vapaa päivä, mut aattelin hoitaa asiani järjestykseen ja tuoda ton mun YO-ilmottautumislappusen opolle ja sitten odotella Iskuliinii et se on tehny hissan kokeensa, jotta voitas mennä äänestää. Nyt oon jo suorittanu ensimmäisen osan suunnitelmasta eli ton lapun palautuksen. Lappu oli söpö vaaleanpunainen ja se on nyt opolla ja mulla on epääsöpö valkoharmaa kopio siitä.
Nyt pitää renää odotella, että tuo yksi tulee tuolta kokeesta... siinä voi tosin mennä aikaa, koska koe alko about 15 minuuttii sit ja sitä saa tehä 3 tuntii :p mut ei se mitää. Täällä voi kuitenki dataa ja samaa mä tekisin nyt kotonaki. Paitsi etten varmaa jaksais kirjottaa tänne tätä tekstii.

Enivei sitten, kun koe valmistuu matkaamme postiin äänestämään, jos ne edes antaa mun äänestää, kun mähän täytän 18 vasta ylihuomisen huomenna. Mut aina pitää yrittää. Onhan se sitä paitsi hyvä lesoomisen aihe, jos pääsis äänestää alaikäsenä. (: Mut jos noi ei anna mun äänestää nii sit äänestän vast oikeena vaalipäivänä. Löysin eilen muuten mun ehdokkaanki. En kyl usko et se pääsee läpi, mut onpahan ainaki äänestetty ja oli sil ihan hyviin mielipiteit eikä se olli mikää vanhus niiku monet siel on ja sit ne ei tajuu nuorempien ikäpolvien asioista mitää.

Kaikki vaalikoneet tunki mulle puolueita akselilla RKP-KD-PS-Köyhien asialla-Senioripuolue-kommunistit. Että ei menny mullakaan kovin hyvin. Lähimpänä noista oli sellasen EU:n laajusen vaalikoneen mukaan ruotsalaiset ja sit kristilliset. Ihmettelen kyl noit kristillisii ku olin niis vastuksis nii homo-myönteinen ja sit viel sitä mieltä, et asioita ei pitäis rakentaa uskonnolliselle pohjalle EU:ssa. No ehkä noi koneetki on vähän kujalla.

Tänään nään myös mun tulevan kesän riparilaiset ja sit noi muut isoset, ellun mä sielt jo tiiän mut sit siel on kaks jotain ihan tuntematonta ihmistä. Mutta kai nekin ihan kivoi on. Riparilaiset on kyl kiva nähä ja sit me tehään jotain juttui jo isosryhmis nii pääsee vähän tutustuu niihin, että ei sitten varmaan oo nii jäistä ekassa raamiksessa.

Mä näin viime yönä pelottavii unii muuten. Ensin näin jotain unta, että olin Satun, emmin ja jonkun kanssa hississä matkalla jonnekin korkeelle ja siti se hissi meni yhtäkkii rikki ja lähti tippuu ihan sika kovaa maata kohti.. Sit en oo varma miks se pysähty äkkii ku heräsin. Kello oli tollon 4.45. Noh sitten jatkoin unia ja sitten seuraavana olin ulkona jollain ihmeen esteradalla, jossain seikkailupaikassa, med ellu, satu ja joku jätkä (:D) ja sit oli ilta ja sit viel pilvistä ja yhtäkkkii taivas alko kirkastuu, mut noi muut ei viel tajunnu sitä ku ne ei sinne tuijotellu. No ei siellä taivaivaalla lennelly ku joku saatanan iso avaruussukkulan pala joka oli tulossa kohti maata ja se oli sitten tulessa. Sitten se mätkähti maahan ja uppos toooosi syvälle ja sit se jätkä rupes selittää meille kaikkii kauheuksii et mitä seuraavaks tapahtuu ja sit heräsin taas :D. Tällä kertaa kello oli 5.45. Tän jälkeen näin vaa unta tost tulevast riparista, ja se ei sitten ollut niin kauheeta enää. Vähän ehkä kiusattiin niit tuntemattomii isosii ellun kaa mut ei sanni siitä suuttunu nauro vaan. Että tällasii unii tällä kertaa. Heräsin sit ysilt että pääsen tänne koululle ennen kauheita yo-lappu ruuhkia.

Huomenna on sitten kokonaan vapaata eikä tarvii tulla tänne koululle ollenkaan. JEEJEE. Hei tuli tost JEEJEEstä mieleen et olin eilen kiertelee kaupois ja löysin ihan sika söpön paidan sellasen kiroileva siili jutun jossa oli toi JEEJEEJEE teksti, mut sit se paita oli valkee nii en sit halunnu sitä, ku se olis likaantunu nii helposti.

Kohta on synttärit tulossa, koulu on loppusuoralla, (kesä)työ hankittuna ja aurinko paistaa, voisiko juuri nyt paremmin mennä. No ehkä siinä vaiheessa kun äänestys on tehty onnistuneesti, mutta se on vaan plussaa kyl mä maltan oottaa sinne 7. päiovään asti. Nyt nauttikaa elämästä ja olkaa positiivisia ja luottakaa itseenne. :)

2 kommenttia:

  1. Haha ei paista aurinko :D. Ja repesin noille sun unilles ;) Todella hienoja :P. Ja nyt voisit hipsiä meseen puhelee mun kaa...

    VastaaPoista
  2. Mahtiunii siulla :DD
    Ja aww kiroileva siili-paita... mrah mii tahtoo semmottein.

    VastaaPoista