torstai 21. toukokuuta 2009

vittu nääs.

Vittu mä vihaan tota vitun matikkaa vittu. Eihän tos oo saatana päätä eikä häntää. En mä pääse sitä saatanan koettakaan läpi huomen ku en tajuu noist mitää. Heihei kesä loma. Pitää nähtävästi lukee sit kesäl terveystietoo, yhteiskuntaoppii ja sit viel matikkaaki et pääsis sit syksyl tt:n läpi ja noi muut kevääl. vittu.

Tänään on kyllä noin muuuten ollu ihan kiva päivä. Oltiin lintsillä, siis jag, ellu och isku. Ja sit siel meinas sataa mut sit ei satanu ja sit käytii vesilaitteis moooonta kertaa ja sit oltiin ihan märkii.

Ei mulla oikeesti ollu mitään asiaa taas tänne. Tulin vaa kertoo kuinka en tajuu matikkaa vaikka luulin tajuuvani. kyl mä ne kirjan tehtävät osasin mut en mä noit kertaustehtävii tajuu. Täs ei kuulkaa maol auta.

Mitähän porukat tykkäis, jos en menis tohon matikan kokeeseen huomen. Kai se on ihan sama teenkö sen kokeen kerran vai kahesti, eli käynkö ensi ottaa 4 tost ja sit meen sinne uusintaa koittaa jos saisin sen menee läpi....

1 kommentti:

  1. Hyvä tyttö, tulit kokeeseen ja ihan taatusti osasit ne tehtävät (ainakin tuhat sata kertaa paremmin kuin minä, joka unuohti tehä yhen tehtävän eli tein 5 tehtävää kuuden sijaan, tästä tää lähtee...)

    VastaaPoista